frank-marjan-down-under.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Omdat Kelly zich heeft genesteld in Australië heeft dit toch al prachtige land nog meer aantrekkingskracht op ons gekregen.  Ben gaat meedoen in de Tatts Finke Desert race, een motor race door de woestijn in midden Australië en wij gaan samen met Kelly een deel van onze vakantie met hem meereizen. Vóór en na de race maken we met een gehuurde campervan (een 4x4 met een daktent) een tocht door de barre streken van het land en zullen daar ongetwijfeld weer onze ogen uitkijken van alle natuurschoon.

Natuurlijk gebruiken we deze vakantie ook om eens een kijkje bij Ben en Kelly thuis te nemen en kennis te maken met de dierentuin die ze inmiddels hebben bijeengesprokkeld.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!